نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

شاید اگر در سال‌های پیش از ۲۰۲۰ از مردم دنیا می‌پرسیدیم، که آیا به نظر شما ممکن است روزگاری بر دنیا حاکم شود، که هیچ انسانی قادر نباشد از کشور خود خارج شود؟ بدون شک همه آن‌ها می‌خندیدند و چنین دنیایی را تصور نمی‌کردند. اما شیوع ویروس کرونا این مسئله را به ما یادآوری کرد، که هر چیزی ممکن است در زندگی انسان رخ دهد. مثلا ممکن است یک روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید، شاهد اتفاق غیر منتظره‌ای باشید که شما را از تمام آرزو‌ها و خواسته‌هایتان دور کند.

مردم ایران از جمله افرادی هستند که تمایل زیادی به سفر‌های گردشگری به دیگر کشور‌ها دارند. پس برای این دسته از افراد ماندن در کشور آن هم برای چند ماه و یا حتی یک سال، شاید سخت و دشوار بوده باشد. در دوران شیوع ویروس کرونا کشور‌های بسیاری در دنیا به دلیل خطرناک بودن این ویروس، از پذیرش مسافر و گردشگر اجتناب کردند. که این مسئله منجر شد تا بیشتر مردم دنیا قادر نباشند از کشور خود خارج شوند. تنها افرادی قادر بودند به راحتی از کشور خارج شده و به کشور دیگری سفر کنند، که دارای تابعیت دوم از یک کشور امن و کم ریسک بودند. پس داشتن تابعیت دوم در اصل یک راهکار مناسب و عالی برای افرادی است که تمایل دارند از کشور خود، به کشور دیگری سفر کنند.

اما آیا می‌دانید منظور از تابعیت دوم چیست؟

با ما همراه باشید تا در مورد این نوع تابعیت و نحوه اخذ آن اطلاعات بدست‌آوریم. مزایای اخذ تابعیت دوم اگر بخواهیم در مورد تابعیت دوم در یک کلمه مطلب بیان کنیم، می‌توانیم آن را یک راهکار‌ ایده‌آل برای حفظ آزادی هر فرد در سطح جهان به شمار‌ آوریم. شاید نیاز به سهولت در تردد منجر شده است تا افراد پس از شیوع ویروس کرونا، به دنبال آن بروند که تابعیتی را اخذ نمایند، که به آن‌ها اجازه دهد به هر کشوری که تمایل دارند سفر کنند، بدون اینکه نگران این مسئله باشند که آیا می‌توانند ویزای کشور مقصد مورد نظر را اخذ کنند یا خیر. زمانی که دولت‌ها در شرایط بحرانی قرار می‌گیرند و اقدام به تنظیم مقررات و قوانین سختگیرانه می‌نمایند، تابعیت دوم می‌تواند آن‌ها را همچون بیمه تحت پوشش خود قرار دهد. پس به طور کلی باید تابعیت دوم را نوعی آزادی اقتصادی و شخصی برای تمام مردم در سطح جهان به شمار‌ آوریم. اگر به دنبال آن هستید که به هر کشوری که تمایل دارید بدون هیچ مرز و مقرراتی سفر کنید، کافیست اقدام به اخذ پاسپورت دوم نمایید. شرایط مهم اخذ پاسپورت تابعیت دوم دومینیکا یکی از معروف‌ترین و بهترین پاسپورت‌هایی که می‌تواند برای کسب تابعیت دوم مناسب باشد، پاسپورت دومینیکا های لیپ است. افرادی که تمایل به اخذ تابعیت دوم دارند می‌توانند به راحتی با سرمایه‌گذاری در این کشور اقدام به اخذ پاسپورت و تابعیت دوم نمایند. 



:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

گذرنامه یا پاسپورت یکی از مدارک شناسایی رسمی است که از سوی دولت‌ها برای شهروندانشان صادر می‌شود. با این مدرک دولت مربوطه از دیگر دولت‌ها اجازه می‌خواهد تا به شهروندان مربوطه اجازه گذر یا ورود به خاک آن کشور‌ها را بدهند. معیار اصلی تهیه لیست معتبرترین گذرنامه ها، تعداد کشورهایی است که دارنده گذرنامه می‌تواند بدون نیاز به ویزای ورود به آنها سفر کند. بر اساس لیست جدید، با گذرنامه ایرانی می‌توان بدون نیاز به ویزا به پنج کشور سفر کرد. متاسفانه ایران در فهرست کم اعتبارترین گذرنامه‌های جهان، مقام ششم را دارد. از 199 کشور در سراسر جهان، گذرنامه ایرانی با رتبه 194 بالاتر از یمن، سومالی، سوریه، افغانستان و عراق در انتهای جدول قرار دارد. با داشتن پاسپورت ایرانی می‌توان هنگام ورود به 28 کشور ویزا گرفت، اما ایرانیان برای سفر به 165 کشور به ویزا احتیاج دارند.

طبق این جدول، گذرنامه کشورهایی مانند پاکستان، اریتره، بنگلادش، کره شمالی، لیبی و سرزمین فلسطین از نظر قدرت و اعتبار از موقعیت‌های بهتری نسبت به گذرنامه‌های ایرانی برخوردار هستند. گذرنامه ایرانی در سال 2020 در رتبه 194 قرار دارد، در حالی که در سال‌های قبل از جایگاه بالاتری برخوردار بود. دو سال پیش، گذرنامه‌های ایرانی در بین 199 کشور در رتبه 92 قرار داشت و ایرانیان می‌توانستند بدون ویزا به چهل کشور سفر کنند. اتباع کشورهایی که گذرنامه ضعیفی دارند فقط به این دلیل که در کشوری با پاسپورت ضعیف متولد شده‌اند محکوم به درخواست ویزا، هزینه‌های بالای پردازش ویزا، آماده سازی مدارک و رو به رو شدن با زمان طولانی انتظار و حجم بالای ردی و ریجکتی ویزا هستند.

اتباع کشورهایی که پاسپورت ضعیف دارند، نمیتوانند از قبل برای سفرهای خود برنامه ریزی کنند. چرا که معمولا مجبور می‌شوند بلیط‌ها را تا آنجا که ممکن است گران بخرند زیرا برای سفر به بیشتر کشورها با محدودیت ویزا مواجه هستند و در صورتی که موفق به اخذ ویزا شوند تنها در بازه زمانی مجاز درج شده در ویزای خود می‌توانند به سفر بروند. با سیاست‌های جدید دیپلماتیک و محدودیت‌های ویزا، ایرانی‌ها در جستجوی گذرنامه جدید با قدرت زیاد که امکان سفر آزادانه بدون ویزا به بیشتر از 130 کشور دنیا را برایشان فراهم کند هستند، انتخاب هوشمندانه افراد باهوش، اخذ تابعیت و شهروندی کشوری است که شرط حضور ندارد.

پاسپورت و تابعیت دومینیکا های لیپ

  پاسپورت دومینیکا های لیپ با سرمایه‌گذاری برای اتباع ایرانی نه تنها به دلیل مقرون به صرفه بودن بلکه به دلیل عدم نیاز به حضور متقاضی، مشترک‌المنافع دومنیکا بیشترین درخواست شهروندی توسط سرمایه‌گذاری را در جهان دارد که از حداقل$ 100.000برای یک نفر شروع می‌شود و در یک پروسه زمانی 4 ماهه پاسپورت دومینیکا به متقاضی اعطا می‌شود. 



:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

* دوچرخه کوهستان یکی از شناخته شده ترین انواع دوچرخه، مدل کوهستانی آن است. این نوع دوچرخه برای مسیرهای بیرون از شهر و طبیعت طراحی شده است و از ویژگی های مخصوصی برخوردار می باشد. با استفاده از دوچرخه کوهستان می توانید انواع مسیرهای ناهموار را طی کنید و به گردش در فضاهای غیرشهری بپردازید. دوچرخه کوهستان دارای مدل های مختلفی است که شامل کراس کانتری، اسپرت، تریل، آل مونتاین، اندرو، دانهیل، فت بایک و … است. * دوچرخه شهری دوچرخه شهری قدیمی ترین نوع دوچرخه است که به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی تغییرات مختلفی در آن صورت گرفت. دوچرخه شهری می تواند به صورت دنده ثابت (تک سرعته) و یا چند سرعته باشد. این نوع دوچرخه برای پیمایش مسیرهای هموار درون شهر طراحی شده و اکثر افراد تجربه استفاده از آن را دارند. Urban، هیبرید، فیتنس و تاشو از مهمترین مدل های دوچرخه های شهری محسوب می شوند که از ساختار، طراحی و امکانات و ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر برخوردار می باشند.

 * دوچرخه جاده (کورسی) نوع دیگر دوچرخه مختص جاده بوده و طراحی خاصی دارد. این نوع دوچرخه دارای لاستیک های نازکی است که اصطکاک کمتری را ایجاد می کنند و باعث افزایش سرعت می شوند. دوچرخه کورسی مناسب جاده های آسفالت و صاف است و برای مسابقات در نظر گرفته می شود. از مهمترین مدل های دوچرخه جاده ای می توان به Race، Endurance، کراس، تایم تریل و دوچرخه پیست را نام برد.

رنگ و طرح دوچرخه مانند هر محصول دیگری توجه به رنگ و طرح و انتخاب یک دوچرخه با توجه به سلیقه اهمیت ویژه ای دارد. معمولا دوچرخه ها با چندین طرح و رنگ متفاوت تولید می شوند تا سلیقه همه افراد پوشش داده شود. امام ممکن است برخی از مدل ها دارای رنگ و طرح محدودی باشند، از این رو اگر در انتخاب خود دچار مشکل شدید سعی کنید در وهله اول کیفیت کلی دوچرخه جهان سیکلت و نوع بدنه و قطعات آن را در نظر بگیرد. در واقع نباید بر روی رنگ و طرح حساسیت زیادی به خرج دهید.



:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که همواره در ذهن دارندگان گوشی سامسونگ شکل می‌گیرد این است که با انجام چه اقداماتی می‌توان عمر باتری سامسونگ را افزایش داد؟ شاید پاسخ دادن به این سؤال در وهله اول ساده به نظر رسد اما نیاز است تا بررسی‌های تخصصی انجام گیرد. برند سامسونگ یکی از خوشنام‌ترین برندهای فعال در زمینه تولید تلفن‌های همراه و لوازم جانبی آن‌ها است که توانسته است رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را با خود همراه کند. در پی این رضایت روزانه افراد زیادی به مصرف کنندگان محصولات این برند تبدیل شده‌اند. با افزایش تقاضا برای خرید و استفاده از گوشی‌های سامسونگ نگرانی‌ها از بابت نگهداری صحیح این محصولات نیز دو چندان می‌شود. به بیان دیگر تعداد افرادی که به دنبال مراقبت و افزایش بهره این گوشی‌ها هستند، زیاد می‌شود. در ادامه به معرفی ده روش پیشنهادی متخصصان برای افزایش عمر مفید باتری‌های سامسونگ خواهیم پرداخت.

خرید یک شارژر اصل و با کیفیت شاید باورش کمی سخت باشد اما متأسفانه شارژرهای فیک می‌توانند به باتری شما آسیب بزنند. و عمر مفید آن‌ها را کوتاه‌تر کنند. بنابراین اولین توصیه‌ متخصصان برای افزایش ماندگاری باتری استفاده از شارژرهای اورجینال است. شارژر سامسونگ فونی شاپ اورجینال می‌توانند کمک کنند تا گوشی شما برای مدت زمانی طولانی‌تر بدون نیاز به شارژ مجدد به فعالیت بپردازد. بنابراین اگر از صحت و سلامت شارژر سامسونگ خود مطمئن نیستید، بهترین کار خریداری یک کابل و شارژر درجه یک است. حذف اپلیکیشن‌های سنگین و مخرب برخی از اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی تلفن همراه به دلیل حجم بالایی که دارند می‌توانند عملکرد سیستم را به طور کلی مختل کنند. این ویژگی در رابطه با نرم افزارهایی که از طریق لینک‌های ناشناس دانلود می‌شوند نیز صدق می‌کند. این دسته نرم افزارها در صورت مخرب بودن می‌توانند با صدمه زدن به باتری تلفن همراه شما موجب ضرر و زیان‌های اقتصادی فراوانی شود. با حذف کردن این اپلیکیشن‌ها امکان استفاده طولانی‌تر از باتری تلفن همراه سامسونگ فراهم می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

به عنوان مشتری آپارتمان ساحلی سرخرود باید برای تامین نیاز خود و اعضای خانواده خود نهایت تلاش را داشته باشید. همانطور که می دانید ویلاهای لوکس و آپارتمان های ساحلی لوکس دارای معماری قابل توجهی هستند. زیباترین محوطه سازی برای آنها به کار رفته، عالی ترین تزیینات را دارند و اگر آپارتمان فول فرنیش آماده شده باشد، بهترین مبلمان و لوازم در داخل آپارتمان فراهم شده است.

آپارتمان خط دریا سرخرود می‌تواند یک محیط عالی برای زندگی در سال‌های آینده را فراهم کند. خرید آپارتمان لوکس در بهترین شهر مازندران به اندازه خرید یک ویلای لاکچری شمال یا یک خانه لوکس اهمیت دارد. در هر معاملاتی که در مازندران انجام می‌دهید باید نهایت دقت را به خرج دهید. اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که آیا خرید یک آپارتمان ساحلی به نفع شما هست یا خیر، بهتر است یک سری نکات کلی و جزئی را در نظر بگیرید.

اگر آپارتمان لوکس با متراژ بزرگتر را در ویلا ساحلی سرخرود بخرید، مطمئناً فضای بسیار بهتری برای اعضای خانواده در دسترس خواهد بود. در این گزینه می توانیم به خرید پنت هاوس در سرخرود هم اشاره کنیم. گزینه های خرید آپارتمان ساحلی در مازندران و خرید ویلای ساحلی را می‌ توانید در وب‌ سایت ‌های آنلاین بررسی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

 برای خرید این نوع از گل‌های آپارتمانی می‌توانید به وب سایت فروشگاهی هانی گل مراجعه نمایید. انواع گل آپارتمانی هزاران نوع گونه گیاهی تزیینی وجود دارند که می‌توانند با رشد در داخل خانه سازگار شوند.  اگرچه برخی از گونه های عجیب و فانتزی تنها در یک باغ مرطوب یا یک تراریوم محصور در شیشه به خوبی رشد می‌کنند، اما  گل‌های آپارتمانی زیادی وجود دارند که با شرایط داخل خانه‌ها سازگار شده و شدت نور کم را تحمل می‌کنند. از جمله گیاهان آپارتمانی بسیار محبوب و رایج در میان مردم ایران می‌توان به شفلرا، آکلونما، فیلوکس آفریقایی یا لیراتا و کنتیا و … اشاره کرد.

 برای خرید گیاه آپارتمانی هانی گل لوکس و زیبا می‌توانید به وب سایت فروشگاهی هانی گل مراجعه کرده و گل آپارتمانی مورد نظر خود را خریداری کرده و از نحوه نگهداری و آبدهی به این گیاهان مطلع شوید. مزایای گل آپارتمانی امروزه بسیاری از مردم دوست دارند محل زندگی و کارشان آراسته باشد و با انواع گل و‌ گیاه‌های زیبا تزیین شده باشد. نگهداری گل‌های آپارتمانی یکی از بهترین روش‌ها برای تزیین فضای خانه، محل کار، کلینیک‌ها و … است که نقش اکسیژن دهی ‌به فضا را نیز ایفا می‌کنند. اما نگهداری گل‌های آپارتمانی علاوه بر زیبایی و تزیین دکوراسیون فضاهای مختلف، چه مزیت‌های دیگری برای انسان دارد؟ گل‌های آپارتمانی به کاهش سطح استرس افراد کمک می‌کنند؛ یک مطالعه معتبر منتشر شده در مجله انسان شناسی فیزیولوژیکی نشان داد که نگهداری گیاهان آپارتمانی در خانه و یا محل کار می‌تواند موجب کاهش استرس شده و احساس خوبی را به شما القا کند.  محققان با اجرای آزمایش‌های متعدد در این زمینه، به این نتیجه رسیدند که نگهداری گیاهان و رسیدگی به آن‌ها می‌تواند استرس فیزیولوژیکی و روانی را کاهش دهد. نگهداری از گیاهان طبیعی در خانه و محل کار همچنین می‌تواند موجب افزایش تمرکز و توجه در افراد شود. نگهداری و رسیدگی به گل‌های آپارتمانی نظیر بابا آدم، آمستل، فیلکوس و … می‌تواند جنبه‌ی درمانی داشته باشد.

توجه داشته باشید اگر گل و گیاه آپارتمانی خریداری شده جوان باشد و تازه به گلدان منتقل شده باشد، برای تعویض گلدان باید چند ماه صبر کنید. در غیر این صورت بهتر است گیاهانی را خریداری کنید که ریشه های ضخیم و پری داشته باشند و مدت زمان زیادی است که در گلدان کاشته شده اند و جابجایی آن ها بلامانع است.



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

ماهی غذایی خوش‌مزه با پختی آسان است. به همین دلیل، خیلی راحت می‌توان آن را به رژیم غذایی اضافه کرد. خوردن ماهی یک یا دو بار در هفته برای بهره‌بردن از خواص آن کافی است. در صورت امکان، بهتر است به‌جای ماهی‌های پرورشی، ماهی‌های غیرپرورشی انتخاب شود. ماهی‌های غیرپرورشی امگا۳ بیشتری دارد و احتمال آلودگی‌ آنها کمتر است. ماهی قزل‌آلا را می‌توان به‌صورت پخته‌شده، سرخ‌شده، پخته یا آب‌پز آماده و با بسیاری از سبزیجات و دانه‌ها سرو کرد. ماهی منبعی سرشار از پروتئین است. گونه‌های چرب آن نیز اسیدهای چرب امگا۳ را در اختیار قلبتان قرار می‌دهد. علاوه‌براین، مزایای متعددی ازجمله تقویت بینایی و بهبود سلامت روان در سالمندان دارد. ازآنجایی‌که پخت ماهی آسان است، می‌توانید آن را بدون زحمت زیاد به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

در حال حاضر این فروشگاه دارای تیم های تخصصی بوده که در کلیه ساعات کاری خود پاسخگوی مشتریان محترم می باشند وتمام تلاش پرسنل این شرکت در راستای ارائه خدماتی شایسته و تجربه‌ای خوشایند برای مخاطبان خود می باشد لذا مشتریان محترم می توانند جهت موارد مربوط به ثبت سفارشات، پیگیری سفارشات ، سؤالات ، نظرات و پیشنهادات خود ،از طریق انواع راه های ارتباطی مانند : تلفن، ایمیل، فکس و پیامک یا از طریق “صفحه تماس با ما” درصفحه اصلی سایت ناخدا طاهر  با ما در ارتباط باشند .

امروزه پیشرفت های تکنولوژی و استفاده از اینترنت و گسترش آن، راه حل بسیار مفید و آسانی جهت دسترسی به انواع اطلاعات و خدمات می باشد که در این خصوص خریدهای اینترنتی با توجه به صرفه جویی بسیارعالی در زمان و هزینه ها ، می تواند طیف وسیعی از بهترین کالاها را در اختیار مشتریان محترم قرار دهد.

امگا ۳ و ویتامین د موجود در ماهی از بروز این بیماری‌ها جلوگیری می‌کند. هم چنین مصرف این غذای دریایی نرخ ابتلا به‌ام اس که یکی دیگر از انواع بیماری‌های خود ایمنی هست را نیز پایین می‌آورد. خوردن ماهی باعث پیشگیری از ایجاد آسم در کودکان می‌شود طبق مطالعات انجام شده مصرف منظم ماهی در کودکان احتمال ابتلا به آسم را کاهش می‌دهد. البته این مطالعات تاثیر مثبتی را در آسم بزرگسالان نشان نداده اند. خواص میگو برای سلامتی میگو یکی از غذاهای دریایی محبوب در بین مردم آسیای شرقی است و در بین ایرانیان نیز محبوبیت خاصی دارد.



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

مبل راحتی چیست؟ مبل راحتی ملایر یکی از پرطرفدارترین و باکیفیت ترین مبل‌های دنیاست که هم از فروشگاه‌های مبل فروشی بزرگ و هم از وب سایت‌های آنلاین فروش مبل، قابل خرید می‌باشد.  مهمترین ویژگی مبل‌های راحتی،  نرم و راحت بودن آن‌ها است و همین ویژگی است که موجب شده بسیاری از مردم از سراسر جهان آن‌ها را دوست داشته باشند. اگر شما نیز به فکر خرید مبل راحتی با کیفیت بالایی هستید، بهتر است از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید این محصول نمایید. خرید کاناپه و مبل‌های راحتی که اغلب در جلو تلویزیون قرار می‌گیرند، در حال حاضر به عنوان یکی از مهم ترین خریدها برای تکمیل دکوراسیون منزل تلقی می‌شود زیرا محل قرارگیری تلویزیون یکی از مناطقی است که مردم اکثر وقت خود را روبروی آن می‌گذرانند. تقریباً همه ما چندین ساعت از روز خود را صرف تماشای تلویزیون یا استراحت می‌کنیم.

  در حین تماشای فیلم یا سریال مورد علاقه‌مان، روی مبل می‌خوابیم یا در حین نوشیدن چای با خانواده‌مان صحبت می‌کنیم. اگر فضای داخلی خانه شما کوچک است و اتاق نشیمن و غذاخوری شما تقسیم بندی نشده است، توصیه می‌کنیم یک کاناپه راحت و امروزی را برای قسمت جلوی تلویزیون خود انتخاب کنید.  برای تزیین اطراف  این مبلمان  می‌توانید از گلدان‌های طبیعی و اشیا ساده و مینیمال استفاده کنید تا جلوه زیباتر و منحصر به فردتری به فضای خانه خود ببخشید. از آنجایی که کاناپه یکی از وسایلی است که در دکوراسیون داخلی خانه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، انتخاب بهترین طرح و رنگ با توجه به ترند‌های سال ،  بهترین روش است.  بهتر است قبل از خرید مبل راحتی،  به سبک و رنگ سایر مبلمان خانه خود توجه کنید زیرا این امر به شما کمک می‌کند تا مبلی را انتخاب کنید که با بقیه وسایل خانه شما مطابقت و هماهنگی داشته باشد.  از آنجایی که اگر طراحی مبل با طراحی سایر وسایل اتاق همخوانی نداشته باشد، از جذابیت خانه کاسته می‌شود، دکوراسیون داخلی منزل شما باید هماهنگ و دارای عناصر منطبق با مبلمان انتخابی باشد.

طرح‌های منبت کاری بزرگ، قیمت ارزان‌تری دارند، زیرا به زمان کمتری برای ساخت نیاز دارند. فوم استفاده شده در ساختار. مبل از نوع سرد است و پس از فشرده شدن به حالت اولیه باز می‌گردد. پارچه مورد استفاده در ساختار مبل ملایر مخملی است که طول عمر بالایی دارد.



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

شما در خانه تان یک بوم خالی دارید و می توانید با هر سلیقه ای ، چیدمان و دکوراسیون زیبایی را خلق کنید تا وقتی از محیط شلوغ بیرون که روی حالتان تاثیر گذاشته و شما را بدخلق و بی حوصله کرده است وارد خانه ی شادتان شوید و یک باره همه ناراحتی ها و بدخلقی ها را پشت در منزل بگذارید و احساس آرامش را با پوست و گوشت تان احساس کنید. مبلمان راحتی با رنگ های متنوع و گسترده ای که دارند محیطی شیکی را با توجه به سلیقه شما به وجود می آورند. از راه های انتخاب آسان تر، انتخاب مبل هایی برجسته و یا دو رنگ است چرا که می توانند با چند رنگ از وسایل دیگر خانه هماهنگ شوند و هارمونی زیبایی را ایجاد کنند. امروزه رنگ های خنثی محبوبیت خاصی پیدا کرده است و با بکار بردن این رنگ ها در مبلمانان به سبک مدرن نزدیکتر خواهید شد.

رنگ هایی چون شنی ، سنگی ، سفید ، بژ ، مشکی با درجه روشنی مختلف ، خاکستری وغیر. مبل راحتی سامی مبل انواع مختلفی دارند و دیگر دست شما بابت محدودیت و باب سلیقتون نبودن بسته نیست. مدل ها یی مثل مبل های ال ، مبل های فوتون یا تخت شو ، مبل های چستر ، کاناپه ، مبل های لاوست و فانتزی در بازار است. علاوه بر خودتان می توانید دوستان و مهمانانتان را هم تحت تاثیر قرار دهید و این به افزایش اعتماد بنفستان کمک شایانی می کند چرا که با انتخاب مبل های راحتی و دکوراسیونی شیک ، زیبایی خیره کننده ای که در کنار آسایش در منزلتان ایجاد کردید ذهن هر بیننده و دوستی را به خود جلب می کند و آنقدر تعریف و تمجید ها زیاد می شود تا شما راز دکوراسیون ، چیدمان ، نوع مبل های راحتی تان را بگویید. 



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

 برخی از مزایا شامل : – قیمت پایین لایسنس نسبت به شرکت ارائه دهنده آن – لایسنس محصولات یک ساله می باشد. – در صورت نیاز می توانید با قیمت اندکی اعتبار یک ساله را افزایش دهید. – قابلیت عدم محدودیت در تعداد کاربر و دستگاه ها در شبکه های بزرگ (براساس درخواست مشتری) – عدم تاثیر تعداد کاربران و دستگاه ها در قیمت لایسنس محصولات – ارائه نسخه آزمایشی یک ماهه برای صحت سنجی – قابلیت ارتقا نسخه های قبلی – پشتیبانی یک ساله از لایسنس تحویلی به مشتری – دسترسی به آرشیو محصول اگر دنبال خرید لایسنس ManageEngine هستید، حتماً از ما هم استعلام بگیرید. مطمئن باشید که ارزش آن را خواهد داشت و پشیمان نمی شوید. ما  خرید لایسنس مورد نظرتان با کمترین قیمت و بدون  دردسر تحریم ها  و با دقیق ترین مشاوره، در کوتاه ترین زمان ممکن میسرنمودیم. برای سایر نیازهای آتی تان حتما با ما تماس بگیرید. مدیریت یک شبکه بزرگ به اندازه کافی دشوار هست. با انتخاب ابزار مناسب مدیریت شبکه ها را آسان کنیم.

یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در حوزه مانیتورینگ شبکه، لایسنس ManageEngine می باشد. این نرم افزار با قابلیت استفاده در سطح بالا با بیش از ۴۰،۰۰۰ مشتری در سراسر جهان، از چارچوب های بزرگ مدیریت شبکه به حساب می آید. بخش نرم افزاری مدیریت IT Enterprise از شرکت ZOHO Corp است که در سال ۱۹۹۶ تأسیس شده و تا سال ۲۰۰۹ به عنوان شرکت AdventNet شناخته شده است ZOHO Corp. خدمات گسترده ای را برای مشتریان IT، لایسنس شبکه و ارتباطات ارائه می دهد.  ZOHO Corp  با گذشت سالها به رشد قابل توجهی دست یافته است. کار اصلی این نرم افزار ارائه گزارشات فوق العاده و کم نظیر از فایل سرور و فولدر های به اشتراک گذاشته به همراه تمامی تغییرات انجام شده روی آنها  می باشد،  در واقع به کمک این نرم  افزار می توان کاملترین گزارشات و نمودار های منطقی و گرافیکی را از فایل سرور و فولدر های مورد استفاده در شبکه و سیستم ها و کاربرانی که از این فایل ها استفاده کرده اند و  بر اساس انواع مختلفی از فیلتر ها بدست آورد.



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1401 | نظرات ()